Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed... The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....

 

 Trips wel of niet plaatsen??????

Ga naar beneden 
+4
Heikuh
peepke
dourkilt
Gwinneke
8 plaatsers

Trips wel of niet plaatsen
Wel
Trips wel of niet plaatsen?????? I_vote_lcap67%Trips wel of niet plaatsen?????? I_vote_rcap
 67% [ 8 ]
Niet
Trips wel of niet plaatsen?????? I_vote_lcap33%Trips wel of niet plaatsen?????? I_vote_rcap
 33% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 12
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Gwinneke

Gwinneke


Aantal berichten : 92
Punten : 138
Reputatie : 3
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 39

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimeza nov 12 2011, 22:50

De laatste tijd worden er enorm veel trips geplaatst op de server.
Dit haalt het plezier van spelen enorm omlaag.

Daarom heb ik een poll opgezet om te kijken wie wel of niet wil dat trips geplaatst kunnen worden.

Dank je!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
Admin
Admin
dourkilt


Aantal berichten : 239
Punten : 232
Reputatie : 12
Registratiedatum : 08-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : beverwijk

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: tripps   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimezo nov 13 2011, 07:48

ik heb het ook al vaker gezegd maar bij 8 of meer mensen in de server heb ik er geen probemen mee daar onder is het echt een probleem dan zijn er gewoon te weinig mensen voor en stap je veel vaker op een trip als bij meerdere in de server maar als we een war spelen plaats er zoveel mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sarasota.nl
peepke




Aantal berichten : 19
Punten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 42

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimezo nov 13 2011, 11:49

dourkilt schreef:
ik heb het ook al vaker gezegd maar bij 8 of meer mensen in de server heb ik er geen probemen mee daar onder is het echt een probleem dan zijn er gewoon te weinig mensen voor en stap je veel vaker op een trip als bij meerdere in de server maar als we een war spelen plaats er zoveel mogelijk

MAAR NIET bij je eigen vlag ...
want als de"vijand" erdoor loopt blaas je de verdediging mee op !!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Heikuh




Aantal berichten : 45
Punten : 65
Reputatie : 4
Registratiedatum : 07-07-11
Leeftijd : 38

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimezo nov 13 2011, 13:21

Het moet wel kunnen mits de spelsituatie het toe laat.....
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sn!pEr*

*Sn!pEr*


Aantal berichten : 112
Punten : 157
Reputatie : 1
Registratiedatum : 13-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noorden

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimezo nov 13 2011, 14:49

Het hoort gewoon bij het spel, en ik vind het zelf ook irritant als ik er doorheenloop, maar kom op
Terug naar boven Ga naar beneden
leon21

leon21


Aantal berichten : 136
Punten : 117
Reputatie : 9
Registratiedatum : 04-09-09
Woonplaats : Wijk aan zee

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimewo nov 16 2011, 18:01

*Sn!pEr* schreef:
Het hoort gewoon bij het spel, en ik vind het zelf ook irritant als ik er doorheenloop, maar kom op

ik ben het eens met Sniper Smile Very Happy,
het is hetspel x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grcclan.forumotion.com/index.htm
Admin AIA
ClanLeader
ClanLeader
Admin AIA


Aantal berichten : 275
Punten : 539
Reputatie : 118
Registratiedatum : 25-08-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimedo nov 17 2011, 17:01

Dus zoals we zien zijn er 12 stemmen geplaatst. Zonder dragon zijn stem zelf denk ik Smile

Als ik het zo lees blijven de trips. Oke zoals Peep zei in een war nooit trips in de buurt van defending plaatsten dan kloten we alleen onzelf maar he, maar voor fun games moet het toch kunnen Gwin. x

AIA
Terug naar boven Ga naar beneden
https://knil.actieforum.com
Gwinneke

Gwinneke


Aantal berichten : 92
Punten : 138
Reputatie : 3
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 39

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimedo nov 17 2011, 17:11

okee topic gesloten!
Terug naar boven Ga naar beneden
DragonIndo(rip)18-08-2013

DragonIndo(rip)18-08-2013


Aantal berichten : 107
Punten : 317
Reputatie : 15
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 65
Woonplaats : Rosmalen, Noord-Brabant

Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitimedo nov 17 2011, 22:55

Mmmmmm, heb nie kunne vote
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knilclan.com
Gesponsorde inhoud





Trips wel of niet plaatsen?????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trips wel of niet plaatsen??????   Trips wel of niet plaatsen?????? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trips wel of niet plaatsen??????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E ** :: Vragen-Questions Openbaar Gedeelte/public part :: Algemeen Geleuter//General chatter-
Ga naar: