Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed... The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....

 

 patton stelt zich voor

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Patton
Warrior
Warrior
Patton


Aantal berichten : 40
Punten : 62
Reputatie : 2
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 57
Woonplaats : Doetinchem

patton stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: patton stelt zich voor   patton stelt zich voor I_icon_minitimewo aug 24 2011, 11:48

Hallo allemaal zal me ook even voorstellen.
Jullie kennen me als Patton(voorheen ps clanlid),speel nu al een poosje bij knil.
Mijn echte naam is Eric Rikken.Ben tevens de vader van larisoft.
Ben op 10 sept 1966 opgericht lol.Mijn hobbys zijn cod en voetbal,helaas alleen nog maar kijken.
heb een leuke vrouw waar ik al 22 jaar gelukkig mee ben getrouwd,tevens heb ik ook een dochter van 13.
Ook hebben we de nodige dieren.2 honden(vanaf 4 sept 3) 4 katten een cavia en een paard.
Werken doe ik ook nog bij de makro in duiven(visafdeling).zo dit is een beetje wie ik ben.
tot gauw op de knil server

Groeten Patton
Terug naar boven Ga naar beneden
*(Just)Rabie*
Game Admin
Game Admin
*(Just)Rabie*


Aantal berichten : 400
Punten : 715
Reputatie : 30
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : veenendaal

patton stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: patton stelt zich voor   patton stelt zich voor I_icon_minitimewo aug 24 2011, 14:10

Patton schreef:
Hallo allemaal zal me ook even voorstellen.
Jullie kennen me als Patton(voorheen ps clanlid),speel nu al een poosje bij knil.
Mijn echte naam is Eric Rikken.Ben tevens de vader van larisoft.
Ben op 10 sept 1966 opgericht lol.Mijn hobbys zijn cod en voetbal,helaas alleen nog maar kijken.
heb een leuke vrouw waar ik al 22 jaar gelukkig mee ben getrouwd,tevens heb ik ook een dochter van 13.
Ook hebben we de nodige dieren.2 honden(vanaf 4 sept 3) 4 katten een cavia en een paard.
Werken doe ik ook nog bij de makro in duiven(visafdeling).zo dit is een beetje wie ik ben.
tot gauw op de knil server

Groeten Patton

zo wat een verhaal... Life Time Story? Razz

heb een vraagje Question hé over Party Soldiers.
Bestaat dat nog of ben je er zelf gewoon uitgestapt?

GreetZ *(Just)Rabie* (Robin)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://knil-cod.weebly.com/
Patton
Warrior
Warrior
Patton


Aantal berichten : 40
Punten : 62
Reputatie : 2
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 57
Woonplaats : Doetinchem

patton stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: ps   patton stelt zich voor I_icon_minitimewo aug 24 2011, 14:22

Partysoldiers is niet officieel gestopt maar er speelt niemand meer en er waren er al wat mee gestopt.
Omdat er niet meer gespeeld werd en er ook geen ts was ben ik over gestapt.

groet Patton
Terug naar boven Ga naar beneden
KNIL/Instinct

KNIL/Instinct


Aantal berichten : 115
Punten : 174
Reputatie : 6
Registratiedatum : 21-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Arnhem

patton stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: patton stelt zich voor   patton stelt zich voor I_icon_minitimedo aug 25 2011, 17:17

Altijd leuk om meer teweten tekomen over je mede clan leden.
Maar was las ik, je werkt in Duiven?! Dat is bij mij om de hoek, ben bij die makro nog een paar keer geweest toen ik stage liep (om dingen voor de kantine in te slaan). Ik woon zelf namelijk in Arnhem. Haha, Wat is de wereld toch weer klein.

KNIL/Instinct king
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





patton stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: patton stelt zich voor   patton stelt zich voor I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
patton stelt zich voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dragon stelt zich voor
» Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E ** :: Algemene dingen/Common stuff :: voorstellen/proposals-
Ga naar: