Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed...
The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....
Aantal berichten : 2 Punten : 4 Reputatie : 0 Registratiedatum : 02-08-11 Leeftijd : 35 Woonplaats : Den Bosch
Onderwerp: ik wil graag knil joinen :D di aug 16 2011, 18:54
Mijn naam EAGLE WING 23 jaar en kom uit provencie Noord Braband k wil graag jullie graag joinen, want k heb veel over jullie clan gehoord dat jullie super gezellig zijn van tikoes en django ik ken hun via counter strike en counter zero waren ook super gezellige tijden. en natuurlijk kom k ook brabanders versterkken .
Onderwerp: Re: ik wil graag knil joinen :D di aug 16 2011, 18:57
Hai Eagle-Wing aangezien Django en ik van je komst op de hoogte waren gebracht door Tikoes, heet ik je als 1ste Welkom bij KNIL. Lees wel onze Clanregels zodat je op de hoogte bent. Nogmaals Welkom bij KNIL een van de gezellige clans in UO.
Onderwerp: Re: ik wil graag knil joinen :D di aug 16 2011, 18:58
welkom eagle.....maarre weet je ook dat je eerst 500 euries moet storten...op mn rekening.....nog belangstelling?.. je zegt t maar dan zal ik ...mn rekening nummer geven...en dan stort ik het door naar DragonIndo
groetjes tikoes
EAGLE-WING
Aantal berichten : 2 Punten : 4 Reputatie : 0 Registratiedatum : 02-08-11 Leeftijd : 35 Woonplaats : Den Bosch
Onderwerp: Re: ik wil graag knil joinen :D di aug 16 2011, 19:04