Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed...
The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....
Onderwerp: Funky is de shit jeweets ma apr 12 2010, 14:24
Heey gozers en gozerwijffies!
Nou heb ik, Funky; na een lange tijd toch maar eens het besluit genomen om het KNIL legertje te joinen..
Laat ik Funky eens voorstellen; Ik ben Jorrit, a.k.a. Funky Ik ben nu 16 jaar en woon momenteel in Weesp.. Ik heb ervoor in Amsterdam gewoont maar nu toch maar hier ;-) Ik speel nu ongeveer 2 jaar lang CoD1.. vooral multiplayer maar op een zonnige zaterdagmiddag besloot ik toch om maar eens om deze versie te halen.. hehe
Ik speel nu al een dag of 4 op jullie server (en die van [N-JOY] ) En het bevalt me wel.. Aangezien ik de helft van jullie er al uit knalde toen ik voor het eerst op de server van jullie kwam, (rip yoshi en tamoes? En gister nog die MOD AiA de belg :þ ) Had ik zo wel het idee dat ik qua skills en andere dingejtes wel eens door de selectie heen kwam! (:
Verder rook ik geen tabak alleen joints.. Maar dat is gewoon nodig als je in Nederland woont. Gedoogbeleid etc (:> .
Anyway vraag ik jullie MOD's is ff hun mening te vragen! Doeg lieve k(n)illers!
Onderwerp: Re: Voor degene die ons wil joinen plaatst hier ma apr 12 2010, 15:27
Hoii Funky, We hebben je idd in onze server zien spelen en het een en ander besproken, vooral met Aia en Django geloof ik. Hoe vaak speel je? Gewoon een weetje Nog andere informatie die je aan ons kwijt wil (los van de joints etc.)
Onderwerp: Re: Voor degene die ons wil joinen plaatst hier ma apr 12 2010, 17:08
Heey Milthy ,, Ja ik speel dagelijks in de avonduren.. eigenlijk bijna altijd.. ben net weer begonnen ;-) Alleen op zondag soms niet.. dan moet ik werken uuhm ja los van de joints is eigenlijk alles wel kits! Vraag maar raak enzo! kusje!