het is natuurlijk onwerkelijk en nog steeds niet te begrijpen wat er is gebeurd met onze "kleine baas"
veel vragen en vooral onbegrip hoe kon dit gebeuren zo vroeg in zn leven.
ook al noemde vooral de jongere garde van Knil het een oude zak, toch was hij nog in de bloei van zijn leven.
ik herriner mij Dragon
als een hele aardige man, je kon er goed mee lachen op teamspeak en vooral zijn uitspraken over worstjes waren super.
ik herriner hem ook als een vervelend ventje op COD, met al zijn tripwires vandaar ook een tijdje ( Knil/Dragon tripwire indo)
Dragon ik zal je enorm gaan missen, er zijn geen woorden voor ik hoop dat je rust in de Hemel vind.
je hebt een grote clan gemaakt samen met Fred en die clan is niet kapot te krijgen, een clan die dit nooit zal vergeten en jou altijd zal onthouden als ons "kleine" indische Worstje

of course it is unreal and still do not understand what happened to our "little boss"
many questions and misunderstandings especially how could this happen so early in life .
also mentioned especially by the younger generation of the KNIL as an old bag, yet he was still in the prime of his life.
I remember me Dragon
as a very nice man, you could well laugh on teamspeak and especially his statements about sausages were superb.
I Remind him as an annoying guy on COD, with all its tripwires hence a while (KNIL / Dragon tripwire indo)
Dragon I will greatly miss you go, there are no words I hope you find peace in Heaven.
you have made a big clan with Fred (Django) and Alain (AIA) and the clan does not get broken, a clan who will never forget and will remember you always as our "little" indian Wiener