Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed... The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....

 

 herrinering aan het "grote (indische) Worstje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
leon21

leon21


Aantal berichten : 136
Punten : 117
Reputatie : 9
Registratiedatum : 04-09-09
Woonplaats : Wijk aan zee

herrinering aan het "grote (indische) Worstje Empty
BerichtOnderwerp: herrinering aan het "grote (indische) Worstje   herrinering aan het "grote (indische) Worstje I_icon_minitimevr aug 30 2013, 18:23

het is natuurlijk onwerkelijk en nog steeds niet te begrijpen wat er is gebeurd met onze "kleine baas"
veel vragen en vooral onbegrip hoe kon dit gebeuren zo vroeg in zn leven.
ook al noemde vooral de jongere garde van Knil het een oude zak, toch was hij nog in de bloei van zijn leven.

ik herriner mij Dragon

als een hele aardige man, je kon er goed mee lachen op teamspeak en vooral zijn uitspraken over worstjes waren super.
ik herriner hem ook als een vervelend ventje op COD, met al zijn tripwires vandaar ook een tijdje ( Knil/Dragon tripwire indo)

Dragon ik zal je enorm gaan missen, er zijn geen woorden voor ik hoop dat je rust in de Hemel vind.

je hebt een grote clan gemaakt samen met Fred en die clan is niet kapot te krijgen, een clan die dit nooit zal vergeten en jou altijd zal onthouden als ons "kleine" indische Worstje

Sad Sad

of course it is unreal and still do not understand what happened to our "little boss"
many questions and misunderstandings especially how could this happen so early in life .
also mentioned especially by the younger generation of the KNIL as an old bag, yet he was still in the prime of his life.

I remember me Dragon

as a very nice man, you could well laugh on teamspeak and especially his statements about sausages were superb.
I Remind him as an annoying guy on COD, with all its tripwires hence a while (KNIL / Dragon tripwire indo)

Dragon I will greatly miss you go, there are no words I hope you find peace in Heaven.

you have made a big clan ​​with Fred (Django) and Alain (AIA) and the clan does not get broken, a clan who will never forget and will remember you always as our "little" indian Wiener
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grcclan.forumotion.com/index.htm
Django
ClanLeader
ClanLeader
Django


Aantal berichten : 276
Punten : 478
Reputatie : 60
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Oosterhout

herrinering aan het "grote (indische) Worstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: herrinering aan het "grote (indische) Worstje   herrinering aan het "grote (indische) Worstje I_icon_minitimevr aug 30 2013, 20:51

leon21 schreef:
het is natuurlijk onwerkelijk en nog steeds niet te begrijpen wat er is gebeurd met onze "kleine baas"
veel vragen en vooral onbegrip hoe kon dit gebeuren zo vroeg in zn leven.
ook al noemde vooral de jongere garde van Knil het een oude zak, toch was hij nog in de bloei van zijn leven.

ik herriner mij Dragon

als een hele aardige man, je kon er goed mee lachen op teamspeak en vooral zijn uitspraken over worstjes waren super.
ik herriner hem ook als een vervelend ventje op COD, met al zijn tripwires vandaar ook een tijdje ( Knil/Dragon tripwire indo)

Dragon ik zal je enorm gaan missen, er zijn geen woorden voor ik hoop dat je rust in de Hemel vind.

je hebt een grote clan gemaakt samen met Fred en die clan is niet kapot te krijgen, een clan die dit nooit zal vergeten en jou altijd zal onthouden als ons "kleine" indische Worstje

Sad Sad 
namens onze vriend

bedankt voor je inbreng van deze mooie woorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin AIA
ClanLeader
ClanLeader
Admin AIA


Aantal berichten : 275
Punten : 539
Reputatie : 118
Registratiedatum : 25-08-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen

herrinering aan het "grote (indische) Worstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: herrinering aan het "grote (indische) Worstje   herrinering aan het "grote (indische) Worstje I_icon_minitimedi sep 03 2013, 21:02

Stanley Kerel,

Ik zit nog steeds te zoeken naar woorden na het plotse overlijden van jou maatje!! Ik ga toch proberen even een kleine herinnering aan jou te geven hier ook........

Ik herinner me nog zeer goed de eerste dag dat ik jou en Fred tegen kwam op de Call of Duty 1 server. Was namelijk een leuke eerste kenismaking met julllie 2! Wat me onmiddellijk opviel was natuurlijk ook daar al dat je hield van Nades leggen...affraid 
Na een tijdje spelen kwamen jullie met de vraag naar mij toe of ik mee wou doen in de clan KNIL ! Dit is nog steeds het mooiste wat me overkomen is! Ik heb natuurlijk mee ingestemd en dat was een mooi begin van een toffe groep vrienden die me nou aan het hart liggen.Very Happy  Na zoveel jaar spelen en soms ergeren aan elkaar ivm trips plaatsen of liggen voor een deur enzo..... . waar we natuurlijk achteraf toch dikwijls om gelachen hebben met ze allen op TS. Dan komt ineens een telefoontje van Fred wat ik nooit zal vergeten met het nieuws dat jij er niet meer bent Stan!!!! Dat nieuws kwam binnen als een BOM!! Dit valt gewoon niet te vatten, nog steeds niet dringt het niet tot me door dat ik je niet meer zal horen maat.

Ik zal je herinneren maatje als een vrolijke kerel met het hart op de juiste plaats. Je stond er altijd voor KNIL op de momenten dat het moest! Je zal altijd een plaatsje hebben ook in mijn hart.
Laat me zeggen niet vaarwel maar tot ziens !!!!

We missen je Stan !!!!

Groeten van je Vriend Alain
Terug naar boven Ga naar beneden
https://knil.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





herrinering aan het "grote (indische) Worstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: herrinering aan het "grote (indische) Worstje   herrinering aan het "grote (indische) Worstje I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
herrinering aan het "grote (indische) Worstje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E ** :: Algemene dingen/Common stuff :: Memories dedicated to DragonIndo-
Ga naar: