Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed...
The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....
Onderwerp: BloodyHell wil graag KNIL joinen!!! do jan 26 2012, 14:58
Hey KNIL-leden
Ik wil graag KNIL joinen. Jullie lijken me een gezellige clan en ik zou graag met jullie wars gaan spelen. De meeste kennen me wel, maar voor diegene die me niet (goed) kennen: Real name = Koen Headset & Teamspeak -> Doen het, wel zo handig voor wars. Leeftijd:16 1/2 (ik hoop dat dit geen probleem is ) (Oude) clans: Ik heb in verschillende UO clans gezeten zoals: DPS, die is later gefuseerd met PM tot PS. PS ben ik geleaved toen ze geen wars meer deden en de eigen server leeg stond. Na PS ben ik DECF gejoind, maar een aantal admins vonden dat ze god waren en alles konden doen (zoals mensen zomaar kicken en regels negeren), dus ben ik daardoor DECF geleaved. Toen was ik tot nu toe clanloos en wil graag een clan joinen zoals KNIL.
Ik heb al vaker met je in een clan gezeten, ik heb er geen problemen mee, maar het is aan de leaders om te beslissen heb je ook al paar keer op de server gezien de afgelopen week
Ondanks alles wil ik jullie toch nog succes wensen in deze clan, maar je moet wel de waarheid neerzetten; Je was je aan het misdragen en toen ben je geclankicked. maarja toch veel plezier en misschien een keer een uo warretje tegen ons doen
Onderwerp: Re: BloodyHell wil graag KNIL joinen!!! ma jan 30 2012, 17:22
DECFNick schreef:
Ondanks alles wil ik jullie toch nog succes wensen in deze clan, maar je moet wel de waarheid neerzetten; Je was je aan het misdragen en toen ben je geclankicked. maarja toch veel plezier en misschien een keer een uo warretje tegen ons doen
gr DECFNick
Nick wij beslissen erover he:) Ik misdraag me ook soms wel eens he zoals iedereen maar kicken?
Idd willen we wel eens een war tegen jullie. Geef Lars maar een seintje.
Voor de rest sluit ik dit topic om verdere reacties te voorkomen.