Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed... The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....

 

 Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!

Ga naar beneden 
+3
*(Just)Rabie*
Admin AIA
Milithor
7 plaatsers
AuteurBericht
Milithor

Milithor


Aantal berichten : 139
Punten : 60
Reputatie : 4
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leopoldsburg (dichtbij valkenswaard :P)

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimevr jun 17 2011, 22:28

Hoi ALLE Knillers,

Heel vroeger in de tijden van de gewone COD, zijn wij KNIL begonnen als een stel vrienden die gewoon voor de lol schoten,
dat is nu nog zo alleen is er toch heel wat veranderd, mensen gekomen; mensen gegaan; leagues gekomen; leagues gegaan.

Wat een lol heb ik hier gehad, en nu nog steeds ookal zit ik niet meer in de Clan.
Ik geef oprecht toe, net als Leon, het gras was toen groener aan de overkant, toen ik naar N-JOY vertrok. Ik heb ook daar mijn grootste lol beleefd. Ja ik heb uren nagedacht wat het beste was, maar uiteindelijk moet je een keuze maken. En die heb ik toen gemaakt.

Nu is N-JOY kapot en zie ik mijn fout in. Ja, ik zeg fout, want op het einde komt het weer bij KNIL uit. Daarvoor ook mijn excuses voor de teleurstellingen die ik misschien heb meegegeven.

Ja, in de regels staat dat mensen die vertrekken niet meer terug kunnen joinen. Geloof me, ik weet het, heb die regels zelf naar het Engels vertaald. Maar in het groot stond er ook bij dat de Admins hier boven staan en dat zij beslissen wat er gebeurt. Met z'n vieren, nooit iemand alleen.

Graag wil ik weer terug bij KNIL en proberen die good old days weer te beleven. En dat gaat ongetwijfeld lukken!
Ook als er mensen zijn die ertegen moesten zijn, had ik graag gehad dat ze hier hun mening zouden neerzetten. We zijn tenslotte een groep mensen en meningsuiting is heel belangrijk.

Dus concreet: Milithor meldt zich aan om KNIL weer te joinen, om plezier te beleven, om mensen te helpen met problemen, maar vooral om te kunnen knallen met de grootste LOL.
Dus, graag uw mening Smile

yours sincerely,

Milithor

PS: Bijkomende informatie, voor degene die het niet weten:

Naam: Sjors

Leeftijd: 17 jaar (2 september)

Woonplaats: Leopoldsburg (België pfft Razz)

Clans: GRC (TM) en HBH (cod 4-5-6-7)

Talenten: goed in het oplossen van PC problemen en Spelproblemen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin AIA
ClanLeader
ClanLeader
Admin AIA


Aantal berichten : 275
Punten : 539
Reputatie : 118
Registratiedatum : 25-08-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimevr jun 17 2011, 22:33

Bij deze Welkom back Sjors in de gezelligste clan van Nederland-Belgie namelijk KNIL

Ik vind een mening mag gezegd worden hier maar daar moet het dan bij blijven. Wij Admins hebben onze keuze gemaakt en er valt niet meer over te zeggen.

Ik heet je van harte welkom bij ons en hoop dat je veel plezier mag beleven met ons zoals het geweest en geworden is en zal zijn.

Groeten,

Je Buddy Alain/ AIA

Terug naar boven Ga naar beneden
https://knil.actieforum.com
*(Just)Rabie*
Game Admin
Game Admin
*(Just)Rabie*


Aantal berichten : 400
Punten : 715
Reputatie : 30
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : veenendaal

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimevr jun 17 2011, 22:47

okeej

Dan heet ik jou ook van harte Welkom Sjors uuhhh Milithor Aka SemiBelg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://knil-cod.weebly.com/
Milithor

Milithor


Aantal berichten : 139
Punten : 60
Reputatie : 4
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leopoldsburg (dichtbij valkenswaard :P)

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 07:22

*(Just)Rabie* schreef:

uuhhh Milithor Aka SemiBelg Wink

Hehe Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nlfighter

nlfighter


Aantal berichten : 66
Punten : 128
Reputatie : 5
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 35

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 10:38

welkom back Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
Admin
Admin
dourkilt


Aantal berichten : 239
Punten : 232
Reputatie : 12
Registratiedatum : 08-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : beverwijk

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: oud lid   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 12:11

nee he wij nederlanders raken nog in de minderheid met al "die" belgen hier word wel heel erg knijpen voor ons


geintje


welkom terug sjors en hoop dat je nu wel wat langer blijft dan de eerste keer



greetings dourkilt( vanaf een hele saie dag op de kazerne)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sarasota.nl
Django
ClanLeader
ClanLeader
Django


Aantal berichten : 276
Punten : 478
Reputatie : 60
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Oosterhout

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 13:55

welcome back m8 .....en have fun in the clan zoals vanouds...... Very Happy Very Happy Very Happy

Laten we er wat moois van maken.... en op ons gras is het ook lekker grazen hoorrrrr

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
peepke




Aantal berichten : 19
Punten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 42

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 15:37

LAAT HET GRAS MAAR GROEIEN !
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
Admin
Admin
dourkilt


Aantal berichten : 239
Punten : 232
Reputatie : 12
Registratiedatum : 08-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : beverwijk

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 17:16

peepke schreef:
LAAT HET GRAS MAAR GROEIEN !

maar dan wel aan onse kant
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sarasota.nl
Milithor

Milithor


Aantal berichten : 139
Punten : 60
Reputatie : 4
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leopoldsburg (dichtbij valkenswaard :P)

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 21:27

Lol back on topic ^^ anders slot erop
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
Admin
Admin
dourkilt


Aantal berichten : 239
Punten : 232
Reputatie : 12
Registratiedatum : 08-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : beverwijk

Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: oud lid   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitimeza jun 18 2011, 21:29

oke ik zal er een slotteke op knallen by deze
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sarasota.nl
Gesponsorde inhoud





Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!   Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ook Oud-lid Milithor meldt zich aan!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dragon stelt zich voor
» patton stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E ** :: Vragen-Questions Openbaar Gedeelte/public part :: Joinen-
Ga naar: